עיצוב משרדים יוקרתי

עיצוב משרדים יוקרתי

מבקשים לעצב את משרדכם עם מראה יוקרתי ומרשים? כדאי שתצרו קשר עם משרד האדריכלות של ענת האוזר המתמחה בעיצוב משרדים יוקרתי באופן מותאם ספציפית לאופי המשרד ותחום עיסוקו. לפניכם מספר דגשים בנושא שיסייעו לכם להבין איך לתכנן ולעצב נכון משרד יוקרה:

  • עיצוב משרדי יוקרה מתאים לקשת רחבה של מקצועות, ענפים ומגזרים במשק, הרוצים למתג את עצמם בפני לקוחותיהם כבית עסק מכובד ורציני. בין היתר עיצוב יוקרה מתאים בתור עיצוב פנים למשרד עורכי דין, רואי חשבון, חברות הייטק, חברת ביטוח, משרד פרסום, משרד יועצי נדל"ן ועוד.
  • עיצוב של משרד כיוקרתי ניכר בכל היבטיו, מחזות כללית ועד לפרטי פרטיו, לרבות מבנה המשרד, ריצוף, גופי תאורה, חלונות, פרטי ריהוט וכו'. כמו כן עיצוב יוקרה יכול לבוא לכדי ביטוי בשלל סגנונות עיצוב כדוגמת סגנון מודרני, כפרי, וינטאג', אורבאני, קלאסי, אירופאי, ים תיכוני ועוד. הבחירה בסגנון נקבעת בהתאם לאופי המשרד והמסר שהוא רוצה להעביר לבאים בצל קורתו.
  • יוקרת המשרד ניכרת בכל פרטי העיצוב וביכולתם ליצור חלל מרווח והרמוני, לכן יש לתת את הדעת לבחירת כל פרט במרחב המשרדי. כך למשל, עדיף לבחור ברצפת שיש או פרקט עץ על פני ריצוף רגיל או שטיח מקיר לקיר. כמו כן יש לדאוג לתאורה נעימה מותאמת לכל חלל בהתאם להתנהלות המרחשת בו. בנוסף, עדיף לבחור במערכות תאורה עם דימרים המאפשרים לשנות רמת בהירות של תאורה בהתאם לצורך.
  • משרד יוקרה חשוב שיכיל ריהוט איכותי, ייחודי ומושקע. כך למשל, ריהוט יוקרה יכול להיות מורכב מספת מעוצבת בפינת המתנה, פינת קפה מושקעת, שולחנות משרד מעץ מלא, כיסאות גדולים ונוחים ועוד יחד עם זאת, ריהוט המשרד נדרש לספק גם מענה נוח, פרקטי ואיכותי שיתרום לשיפור סביבת העבודה.
  • חלק מיוקרת משרד ניכר באופי ייחודי משלו שתורם למיתוגו ומותאם למסר ואווירה מבוקשת במקום. אופי ייחודי זה מושג בין היתר על ידי פריטי ריהוט וחפצי נוי מיוחדים כמו שעון, תמונות, עציצים, פסלונים וכדומה, שמעניקים למשרד אווירה אישית ומקורית. כמו כן, מיתוג המשרד מושג על ידי שילוב נכון של לוגו, שילוט, תמונת עסק וכדומה, ולא אחת פלטת צבעי המקום תותאם לזו של המותג.

 

עיצוב משרדים יוקרתי

לעיצוב משרדים יוקרתי, לקביעת פגישה ולקבלת מידע נוסף ויעוץ מקצועי, צרו קשר עם משרד אדריכלות ענת האוזר בטלפון 050-3343553 או במייל

hauzeranat@gmail.com.