עיצוב פנים צימרים

עיצוב פנים צימרים

בעשור האחרון צימרים הפכו לחלק בלתי נפרד מתרבות האירוח והפנאי של התייר הישראלי. כפועל יוצא מכך, בכל אזור וחבל ארץ מוצעים לציבור הרחב שורה ארוכה של צימרים. בכדי לבלוט בשוק תחרותי זה יש צורך קודם כל בעיצוב פנים צימרים מקצועי ואפקטיבי, כפי שמציע משרד האדריכלות ענת האוזר.

אווירה שיוצרת חוויית אירוח

בבואנו לצימר אנו קודם כל רוצים שהוא יספק את האווירה המצופה ממנו, התורמת באופן ישיר לחוויה המבוקשת. במרבית המקרים מדובר באווירה כפרית, נעימה, פסטורלית וחמה. לשם כך נעשה שימוש רב בעץ בצימרים, בין אם עבור חיפויי קירות, ריצוף וריהוט. בנוסף לכך, אווירה מתאימה נוצרת על ידי תאורה רכה, ריפודים ווילונות נעימים לעין, עציצים בצימר וסביבתו, חפצי נוי מיוחדים, מרפסת קטנה ונוחה וכדומה. יחד עם זאת, יתכנו גם צימרים עם אווירה שונה בהתאם למיקום שלהם, למשל לצימר בצפת עשויה להתאים אווירה יותר עתיקה ורוחנית בעוד שצימר בחיפה יכול להיות בעל אופי מודרני ועכשווי.

 

לשדר איכות ויוקרה

לצד יצירת אווירה מתאימה, עיצוב פנים בצימר נדרש להיות איכותי ולגרום לאורח להרגיש שהשקיעו בו ובחרו בקפידה את פרטי החדר. מבחינת האורח מיטה חורקת, כיסא רעוע, כיור פשוט ווילון סטנדרטי מפחיתים את מידת ההשקעה ומורידים את רמת ההנאה מהחופשה. לכן חשוב להשקיע בעיצוב איכותי של הצימר על פרטיו השונים וכך לתת לאורח תחושה שהוא מקבל תמורה מלאה לכספו.

זוכרים מה שמיוחד

עיצוב פנים של צימר נדרש גם לתת את הדעת על הייחוד, במטרה שיבלוט וייחרט בזיכרון לטובה על פני צימרים אחרים. ייחודו של הצימר יכול להתבטא במגוון דרכים ואמצעים, ובאופן התואם אווירה מבוקשת במקום. כך למשל ניתן לבחור לצימר חומרי גלם, פריטי ריהוט, גופי תאורה, קשת צבעים וחפצי נוי מיוחדים. את הפריטים המיוחדים ניתן להזמין מאנשי מקצוע, למצוא בחנויות יד שנייה ובחנויות בוטיק בארץ או בחו"ל.

לספק גם מענה פרקטי

גורם מהותי נוסף בעיצוב פנים צימרים הינו המענה הפרקטי שהם מספקים לאורחים. מענה זה משתנה בהתאם לקהל היעד בין אם זוגות, משפחות, תיירות חוץ וכדומה. בתור התחלה חשוב ליצור מרחב מרווח שנוח ונעים לשהות בו ושמספק כמה שיותר פרטיות. כמו כן, במידת הצורך ובהתאם לקהל האורחים יש לבחון את מידת ציודו של המטבח, הצבת מיטות נוספות ומיקומן, חיבור לאינטרנט וכבלים ועוד.

 

עיצוב פנים לצימרים

לשירותי עיצוב פנים לצימרים ולעוד מידע ויעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם משרד אדריכלות ענת האוזר בטלפון 050-3343553 או במייל

hauzeranat@gmail.com.