אדריכלית ומעצבת פנים

אדריכלית ומעצבת פנים

אדריכלית ומעצבת פנים מומלצת

אם אתם מחפשים אדריכל מומלץ או אדריכלית ומעצבת פנים מומלצת בצפון, כדאי שתגיעו למשרדה של ענת האוזר שבנהריה. מדובר במשרד אדריכלים ומעצבי פנים מוכר ומוערך המתמחה בבניית בתים פרטיים בצפון על צרכיהם המיוחדים.

 

הייחוד של בניית בית הצפון

אזור הצפון הינו חבל ארץ גדול ומגוון הנדרש בתכנון אדריכלי תואם. זהו תכנון המבוסס על היכרות מעמיקה עם מאפייני השטח בצפון, הבאים לידי ביטוי באופנים שונים כמו למשל בצורת השטח. בצפון ניתן למצוא מגרשים ישרים המאפשרים בניה במפלס אחד, ומנגד בתים רבים נבנים על צלע הר עם שטחים משופעים. לשטחים אלו אני ממליצה לא אחת על בניה מדורגת, אשר מצד אחד נדרשת בעבודות עפר מורכבות אולם מעניקה סביבת מחייה מאווררת ומוארת עם חדירה אופטימאלית של נופי הגליל. מעבר לכך, בניה בצפון דורשת היכרות גם עם מאפייני סוגי הקרקע שבאזור והבנת המבנה הטופוגרפי הייחודי של חבל ארץ זה. נתונים אלו ונוספים משפיעים באופן ישיר על התוכניות האדריכליות ועיצוב הפנים, והן באות לידי ביטוי במגוון סוגי חומרים וסגנונות עיצוב ובניה.

 

ליווי מקצועי של כל שלבי הפרויקט

מלבד היכרות עם מאפייני שטחי הבניה בצפון, בחירה במשרדי תעניק לכם שירות מקצועי שליווה אתכם לכל אורך הפרויקט על שלביו השונים, החל מליווי הליכי רישוי לתכנון הבית והצגתו בעזרת הדמיות אדריכליות, ועד להליכי הבניה עצמם. אני אדאג לתכנן עבורכם בית העונה באופן שלם על החלומות, הצרכים והרצונות שלכם, ומתוכנן בסטנדרטים גבוהים ביותר עם קו מוגדר, נקי וברור מתוך גישה המשלבת צרכים פרקטיים יחד עם אסטטיים. זוהי גישה הרואה את צרכי הדיירים מההווה ועד העתיד הרחוק, מקדישה חשיבות לכל פרט וניכרת במבנה מרהיב שנעים לחיות בו ועונה בשלמות על חלומותיכם.

 

תכנון בית ירוק

אחת הסיבות העיקריות שבגללה אנשים בוחרים בצפון כמקום מגורים, הוא הרצון לשפר את איכות החיים. לכן, רבים מלקוחותי מעניקים חשיבות רבה לשילוב אלמנטים של בניה ירוקה בתכנון האדריכלי. האלמנטים ניכרים בהיבטים שונים לרבות חסכון אנרגטי על ידי בדוד תרמי איכותי של הבית. כמו כן, הגישה הירוקה ניכרת בניצול משאבים טבעיים לרבות חדירה של אור ואוויר טבעי, שימוש בהצללות, ייצור עצמי של חשמל ומחזור של מים אפורים לטובת השקיית הגינה.

 

בית אסטטי ופרקטי

בזכות ניסיון רב שנים בתחום וידע רב המתעדכן כל הזמן בגישות עיצוב וטכנולוגיות חדישות, יש לי את היכולות לתכנן ולעצב בתים בסטנדרטים גבוהים ביותר באופן המשלב נוחות ופרקטיות יחד עם אסטטיקה ואיכות. כל זאת, מתוך התאמה אישית מלאה לכל לקוח והעדפותיו, בגישה יצירתית החושבת מחוץ לקופסא ומעניקה תוכניות לבית מיוחד במינו ומרהיב ביופיו, המשתלב בטבעיות בסביבה העוטפת אותו.

 

לשירותי אדריכלית ומעצבת פנים מומלצת

להזמנת שירותי אדריכלית ומעצבת פנים מומלצת בצפון, לקביעת פגישה, קבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם משרדה של ענת האוזר בטלפון 050-3343553 או במייל hauzeranat@gmail.com.