תכנון בתי יוקרה

תכנון בתי יוקרה

תכנון בתי יוקרה הינו תחום בפני עצמו בעולם האדריכלות, הדורש ניסיון רב ורמה חסרת פשרות של מקצועיות, לצד חשיבה מחוץ לקופסא והכרות עם מגוון גישות עיצוב וחומרי גלם איכותיים ומתקדמים. נתוני פתיחה אלו הינם פרי חלקה של האדריכלית ענת האוזר, שפועלת בתחום כבר מעל לשני עשורים ושיש מאחוריה שורה ארוכה של וילות ובתי יוקרה אותם תכננה ועיצבה. באתר של ענת תוכלו להתרשם מניסיונה עם שלל עבודות ותמונות של אדריכלות וילות.

 

סטנדרטים גבוהים וייחודיים

הגדרת וילה או בית כיוקרתי מציבה סטנדרטים אחרים של בניה ועיצוב, עם רמה גבוהה ומתקדמת ביותר של תכנון מרחב מחייה פרקטי ואסטטי. הרמה הגבוהה של תכנון האדריכלי והעיצוב ניכרת בכל פרטי הפרויקט, משיטות בניה, לבחירת חומרי גלם, מציאת פתרונות אחסון חכמים ומתקדמים ויצירת מרחב ייחודי ומרשים בחזותו המותאם בדיוק לבקשות וצרכי הלקוח.

 

תכנון אדריכלי משולב עם עיצוב פנים

היכולת של משרדנו לספק מענה של עבור  תכנון בתי יוקרה ועיצובם נובעת מכך שאנו מספקים תחת קורת גג אחת גם שירותי אדריכלות וגם שירותי עיצוב פנים. שילוב הוליסטי זה שרואה את השלם על כל פרטיו כבר משלבי תכנון ראשוניים, מאפשר לנו ליצור מרחב מחייה שלם בכל היבטיו, העונה באופן מלא לצרכי בעליו מבחינת חזות, נוחות, יעילות ועוד. אנו מתכננים את מרחבי הווילה החיצוניים והפנימיים מתוך הבנת צרכי והעדפות בעליה, עם שימת לב לכל פרט ובחינה מדוקדקת ועקשנית של כל חלל. זאת עד לקבלת מענה מושלם של מרחב עם עיצוב יוקרתי, מרשים וחכם, שמשפר את חיי הדיירים. בנוסף לכך, תכנון פרויקט המשלב אדריכלות יחד עם עיצוב פנים מבטיח הליך כמה שיותר חסכוני, מהיר ויעיל, ללא סתירות וללא טעויות.

 

כל וילה היא עולם ומלואו

מבחינתנו לא קיימת וילת יוקרה זהה לוילת יוקרה אחרת, מכיוון שכל בית אינו ניצב בחלל ריק והוא מושפע משורה ארוכה של אלמנטים ופרמטרים הנלקחים בחשבון. בין היתר תכנון ועיצוב בתי יוקרה מתחשב בסביבתו, בתוואי שטח, בנוף הסובב את הבית, תנאי אקלים, כיווני אור, משטר רוחות, מאפיינים טופוגרפיים של שטח, גודל שטח, הרחוב והשכונה בה הוא מתוכנן וכו'.

 

בנוסף לכך, כל וילה מתוכננת על ידנו בהתאמה מלאה לצרכי בעליה, מתוך רצון להגשים את חלומו. כך למשל, התאמת וילה לבעליה מתחשבת בסגנון עיצוב מועדף, מאפייני הרכב המשפחה, סדר יום של הדיירים, תרבות בילו ואירוח, תחומי עניין, צרכי אחסון ועוד. כל זאת  מוביל ליצירת מתחם איכותי וייחודי שאין שני לו, המשקף את טעם וצרכי בעליו על פרטיהם השונים.

 

תכנון וילות יוקרה

לתכנון ועיצוב וילות יוקרה, ולקבלת עוד מידע ויעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם משרד אדריכלות ענת האוזר בטלפון 050-3343553 או במייל

hauzeranat@gmail.com.