עיצוב בתי יוקרה

עיצוב פנים לבתי יוקרה בסטנדרטים גבוהים במיוחד

חולמים על בית יוקרה אמיתי, מפנק ומרהיב ביופיו, בעל אמירה אישית וייחודית? אם כן, במשרד האדריכלות ועיצוב הפנים של ענת האוזר מבצעים עיצוב פנים בתי יוקרה, לאור ניסיון רב בעיצוב יוקרתי של וילות ודירות. הרמה המקצועית הגבוהה, החשיבה יצירתית וההיכרות עם מגוון עכשווי ואיכותי של חומרי גלם וגישות עיצוב, עושים את כל ההבדל.

 

מה שהופך עיצוב פנים ליוקרתי

עיצוב בתי יוקרה הינו תחום בפני עצמו, שכן מעצבי פנים בתי יוקרה חייבים לעמוד בסטנדרטים גבוהים במיוחד של אסתטיקה ופרקטיות. הסטנדרטים ניכרים בתכנון ובעיצוב של מרחבי מחייה המוביל ליצירת בית בעל שפה ואמירה ייחודית משלו. כמו כן, הרמה הגבוהה של עיצוב יוקרה נשמרת לכל אורך תהליך העיצוב על כל פרטיו, החל מתכנון הסלון ועד בחירת מעקה לגרם מדרגות. האיכות המוקפדת מתחילה בתכנון המרחב וממשיכה לבחירה של חומרי גלם, עבודות נגרות ופרזול, בחירת פריטי ריהוט, מציאת פתרונות אחסון, בחירת ריצוף, צבע קירות, גופי תאורה, כלי סנטריה, וכדומה.

 

עיצוב ייחודי ומותאם באופן מלא ללקוח 

גורם מהותי נוסף שעליו מעצבי בתי יוקרה מתבססים בתכנון מרחב המחייה, הינם רצונות וצורכי בעלי הבית. השאיפה היא ליצירה של מרחב ייחודי שאין כדוגמתו, המספק מענה שלם לדייריו. המרחב לוקח בחשבון את אורח חיי הגרים בבית, תרבות הבילוי, הפנאי והאירוח שלהם, צורכי בישול, עבודה, אחסון, ניקיון, מנוחה ושינה, פרטיות ועוד.

 

למעשה, בתור מעצבת בתי יוקרה ענת האוזר נדרשת להגשים באופן שלם את חלומותיהם של לקוחותיה, עם עיצוב מושקע העונה לטעם וסגנון אישי, ומשלב אלמנטים מיוחדים הניכרים למשל בחומרי הגלם, ביצירות אומנות, בתכנון של בית חכם, בעיצוב פינות ישיבה, בניית מטבח, סידור חדר שינה, ועוד. בנוסף, בתי יוקרה מעוצבים משתלבים באופן מושלם עם סביבתם, הנוף שעוטף אותם, תנאי אקלים, כיווני אור ורוח, ועוד.

 

קצת יותר בהרחבה על בתי יוקרה

כאמור, עיצוב פנים יוקרה ניכר בכל הבית, עם בחירה מקופדת של כל פרט במרחב, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • חומרי גלם – עיצוב פנים לבתי יוקרה נשען על חומרי הגלם הכי טובים שיש. לא מתפשרים על איכותם, הניכרת הן בחזות חומר הגלם ומאפייניו והן בעמידותו. למשל, למראה של עץ ייעשה שימוש בעץ אמיתי ולא בחומרים דמויי עץ, עם העדפה לסוגי עץ איכותיים ויוקרתיים,זאת לצד בחירה מדוקדקת של חומרי גלם לכל מקום בבית, בין אם עבור ריצוף, חיפויי קירות, פריטי ריהוט, חלונות, דלתות, ועוד.
  • יצירת בית מרווח והרמוני – בתי יוקרה יעוצבו עם מרחב מרווח והרמוני, בחללים הזורמים אחד לתוך השני ויוצרים בית שיש בו זרימת אוויר טבעית ושפע של אור טבעי. הזרימה וההרמוניה ניכרות בכל חלל בבית ובין המרחב החיצוני לפנימי. מייצרים אותה בעזרת חלוקה נכונה של המרחב, בחירה בקו עיצוב, חומרי גלם וצבעוניות אחידה, ועוד. 
  • הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל – בעיצוב בתי יוקרה כל חלל מעוצב בשלמות ללא נקודות מתות, עם שימת דגש על הפרטים הקטנים ביותר, הניכרים למשל בבחירה של ידיות לדלת, ברזים בחדר שירותים, כריות שיוצבו על הספה, תמונה שתתלה בסלון, קונסולה במבואה, ועוד.
  • הבית שהכי נוח לחיות בו – בתי יוקרה נדרשים גם להעניק לדייריהם נוחות מרבית. הנוחות ניכרת קודם כל בבית שעונה במדויק לצורכי בעליו ואורחות חייהם, וכן בתכנון אישי של מערכת בית חכם, תכנון חכם ויעיל של פתרונות אחסון, מערכות מיזוג והסקה יעילות, הפרדה מתאימה של מרחב ציבורי ופרטי, יצירת מטבח מותאם להרגלי אכילה של בעליו, וכדומה.

 

לעיצוב פנים של בתי יוקרה

לשירותי עיצוב פנים של בתי יוקרה ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם משרד האדריכלות ועיצוב הפנים של ענת האוזר בטלפון 050-3343553 או במייל hauzeranat@gmail.com