עיצוב חוץ לבתים פרטיים

עיצוב חוץ לבתים פרטיים

שלא כמו עיצוב דירה העוסק רק בחלליה הפנימיים, עיצוב בית פרטי כולל גם מרחב חיצוני המהווה חלק מהותי מתכנון ועיצוב הפרויקט. במשרד האדריכלית ענת האוזר מתמחים בעיצוב בתים פרטיים על כל מרכיביהם לרבות עיצוב חוץ לבתים פרטיים שכולל את חזות המבנה ועיצוב המרחב החיצוני העוטף את הבית.

השפעתו של המרחב החיצוני

למרחב החיצוני העוטף בית פרטי יש השפעה מהותית על כלל תכנונו של המבנה, מאפייניו וסגנונו. בין היתר, בעת תכנון בית פרטי מתחשבים בגודל השטח החיצוני ואיזה חלק ממנו מתוכנן עבור המבנה עצמו. כמו כן מתחשבים בנוף העוטף את הבית, סוג קרקע, בין אם מדובר בשטח ישר או על צלע גבעה או הר, בשטח סלעי, שטח עם עצים טבעיים גדולים ועוד. כמו כן נבחנים תנאי מזג האוויר בשטח, משטר רוחות, כיווני אור וכדומה. בנוסף לוקחים בחשבון את אופי המבנים הסמוכים לבית על מאפייני הבתים, מבנים, כבישים ומדרכות שסמוכים אליו. כל זאת ועוד מהווה נדבך חשוב שמשפיע על תכנון הבית ועיצובו, באופן שתורם ליצירת מרחב הרמוני המשתלב בטבעיות עם סביבתו.

תכנון חזות בית פרטי

חלק מרכזי בתכנון אדריכלי של בית פרטי עוסק בחזותו החיצונית שמוכתבת מאופי הסביבה לצד העדפות בעלי הבית וסגנון עיצוב פנים הבית. את חזית הבית ניתן לעצב בשלל סגנונות, למשל בסגנון כפרי, ים תיכוני, מודרני, קלאסי, אירופאי ועוד. הבחירה בסגנון עיצוב חזית הבית מושפעת קודם כל מגודל וצורת השטח הנתון לצד גודל מבוקש של מבנה, אשר יכתיב באם הבית ייבנה במפלס או קומה אחת או יותר. מעבר לכך עיצוב חזית הבית ייקבע בהתאם לדיאלוג מבוקש בין חלל פנים לחוץ לבין סביבתו, היכול לדבר באותה שפה ולהתמזג בתוכו, לבלוט מסביבה קיימת או לתת קונטרה מנוגדת לסביבה.

 

עיצוב חוץ של בית פרטי

מלבד לחזות חיצונית של בית פרטי אנו שמים דגש רב על עיצוב חוץ לבתים פרטיים והיותו מותאם לטעם וצרכי בעליו וסביבתו. עיצוב זה כולל בין היתר תכנון גינה, מפלסים, מתחמי הסבה, בריכה, ג'קוזי, מחסן, פינת משחקים לילדים, גדר, שבילים, תאורת חוץ, חניית רכב, פרגולה, דקים וכו'. כל זאת במטרה להפוך את שטחו החיצוני של הבית לחלק בלתי נפרד ממנו, ושיהיה נוח, שימושי ומרהיב ביופיו.

עיצוב חוץ לבתים פרטיים

לשירותי עיצוב חוץ לבתים פרטיים ולעוד פרטים ויעוץ מקצועי, צרו קשר עם משרד אדריכלות ענת האוזר בטלפון  050-3343553 או במייל

hauzeranat@gmail.com.