משרד מומלץ של מעצבת פנים דירות

עומדים בפני מעבר לדירה חדשה? מחפשים מעצבי פנים דירות מומלצים? כדאי לכם הכיר את משרדה של האדריכלית ומעצבת פנים דירות ענת האוזר. מדובר במשרד וותיק, מוכר ומבוקש, המתמחה בעיצוב ותכנון פנים של דירות, עם דגש על עיצוב דירות יוקרה לצד תכנון ועיצוב וילות ובתים פרטיים.

 

להוריד את הנטל וליהנות מהתהליך

כל מי שניסה לנהל פרויקט של עיצוב פנים יודע שמדובר בכאב ראש אמיתי של פרויקט מורכב שידיר שינה מעיניכם. יחד עם זאת, על ידי פנייה למשרדנו תוכלו לזכות בחוויה שונה לחלוטין של עיצוב הבית, עם  הורדת הנטל המכתפים ונותיר לכם רק את הצד היצירתי, המהנה והמספק של הפרויקט. היכולת הזו נובעת מניסיון עשיר שיש לנו בתכנון פנים דירה, עם יכולת לנהל תהליך מקצועי ומסודר. התהליך המקצועי יוריד מכם את הנטל וישרה עליכם רוגע וביטחון בידיעה שהבית שלכם מטופל היטב על ידי ידיים אמונות, שיודעות את עבודתן ואשר יספקו תוצאות העונות באופן מלא לרצונותיכם.

 

כתובת אחת לצורכי תכנון ועיצוב

יתרון חשוב בשירותי משרדנו טמון בכתובת מקצועית ומנוסה אחת הן לצרכי אדריכלות והן לצרכי עיצוב פנים של בתים ודירות. שילוב זה מבטיח תכנון ועיצוב של מרחב שלם על כל פרטיו והיבטיו הפרקטים והאסטטיים, שלא תעלה בו סתירה בין עבודת האדריכל לעבודת מעצב הפנים, עם תהליך יעיל, מהיר וחסכוני שאין בו טעויות. כמו כן השלמות של המרחב המתוכנן ומעוצב ניכרת במתן מענה לכל צרכי בעלי הדירה, גדולים וקטנים כאחד, ובקבלת נכס יעיל, ייחודי ומרשים שנוח לחיות בו.

 

תכנון דירות בהתאמה אישית

כמתכנני ומעצבי דירות מנוסים ומקצועיים אנו ניגשים לכל פרויקט של עיצוב פנים כייחודי העומד פני עצמו, וזוכה לקבלת מאתנו את מלוא תשומת הלב הנחוצה במטרה להעניק ללקוחות שלנו את הבית המושלם עבורם. גישה זו ניכרת בהקשבה והבנה של חלומות, צרכים ורצונות בעלי הדירה, ותרגומם לכדי תוכנית ריאלית העומדת במסגרות תקציב ולוחות זמנים. כמו כן אנו דואגים ללוות ולערב באופן צמוד את הלקוחות שלנו בכל שלבי העיצוב, משרטוטים ראשוניים ועד סיום תהליך הבנייה והשיפוץ. כל זאת מבוצע עם תכנון ועיצוב יצירתי החושב אחרת, מחוץ למקובל ולסטנדרטי, מתוך רצון להעניק לכל לקוח מענה מדויק, הלוקח בחשבון גם תפיסה סביבתית ונשען על רמה בלתי מתפשרת של מקצועיות ודיוק.

 

משרד אדריכלים המתמחה בדירות יוקרה

נישה מיוחדת בה משרדנו מתמחה הינה כל הקשור לתכנון ועיצוב דירות יוקרה. מדובר בענף בפני עצמו בעולם האדריכלות ועיצוב הפנים, השם דגש על איכות המרחב והיותו מתקדם, מקורי וייחודי. אנו נושאים בכל הידע והניסיון הנדרש על מנת ליישם זאת על הצד המקצועי והטוב ביותר, עם יצירת מרחב מחייה אסטטי ופרקטי ברמה הגבוהה ביותר שאפשר לבקש.

כמתכנני ומעצבי דירות יוקרה אנו מציעים ללקוחות שלנו פתרונות עיצוב מקוריים, ייחודיים ואיכותיים, המבוססים על היכרות עם מגוון עכשווי של סגנונות עיצוב, שיטות בנייה וחומרי גלם. זאת בנוסף לשירות של אדריכל בתי יוקרה ועיצוב פנים המותאם באופן מלא לרצונות וצרכי בעלי הנכס, אורחות חייהם, העדפות אישיות, תחומי עניין, סדר יום, צורכי אחסון, תרבות אירוח ובילוי, וכן עם התחשבות בסביבת הבית, תנאי אקלים, משטר רוחות, כיווני אוויר, גודל הבית, מאפייני  הבניין, הרחוב והשכונה ועוד.

 

שירותי אדריכלות ועיצוב פנים דירות

להזמנת שירות אדריכלות ועיצוב פנים דירות ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם משרד אדריכלות ענת האוזר בטלפון 050-3343553 או במייל hauzeranat@gmail.com.