שיפוץ בית ישן עם אדריכל

מעוניינים בשיפוץ בית ישן שרק עברתם אליו או שאתם גרים בו הרבה זמן? כדאי לכם לבחור במשרד האדריכלים של ענת האוזר לתכנון עבודות השיפוץ. המשרד יעניק לכם שירות מקצועי ואישי באופן המספק מענה לכל הרצונות והצרכים עם עבודות שיפוץ של בית ישן ברמה הכי גבוהה וקבלת מרחב מחייה נוח, יעיל, מרשים וייחודי בעיצובו.

 

האתגר שבשיפוץ בית ישן

שיפוץ של בית ישן יכול לתרום לשיפור מהותי ברמת ואיכות החיים, ובהתאמתו לצרכים עדכניים כמו התרחבות או צמצום של המשפחה, מעבר לעבודה מהבית, הנגשת המרחב ועוד. רבים חושבים כי שיפוץ כללי לבית יותר פשוט מבנייה של בית חדש. מחשבה זו אינה נכונה ולא אחת שיפוצו של בית יכול להיות פרויקט מאתגר אף יותר מבניה של בית חדש. האתגר נובע ממצבו של הבית, מהרצון ליצור משהו חדש ואחר מבסיס שכבר קיים, משילוב של עבודות ואנשי מקצוע שונים, משמירה על מסגרות תקציב ועוד. לכן, בכדי להבטיח את הצלחת התהליך מומלץ לבצע אותו עם ליווי של שירותי אדריכל כפי שמשרדנו מספק.

 

שיפוץ בית עם אדריכל

בחירה באדריכל לשיפוץ בית ישן יבטיח שתזכו בפרויקט מוסדר, מקצועי ואיכותי, עם תכנון מפורט מותאם לתנאי השטח, לצרכים ובקשות אישיות, עם הגדרות נכונות של עבודות נדרשות ועם הבנה מראש של עלות שיפוץ בית פרטי. כל זאת יוביל לתהליך מקצועי עם אפשרות ליצור מהפך בחזות בית ישן באופן שלא יכירו אותו לאחר מכן. התהליך יותאם למצב הבית וצרכי בעליו והוא יכול להיות מורכב מעבודות שונות ומגוונות, לרבות החלפת תשתיות, שבירת קירות ועיצוב מחדש של חללים, החלפת ריצוף, איטום קירות וגג, סגירת מרפסת, שינוי מפתחים, תוספות בנייה ועוד. כמו כן עבודת האדריכל יכולה להיות מורכבת מצרכי עיצוב פנים שונים, כמו צביעת וחיפוי קירות, תכנון מטבח חדש, בחירת ריהוט ועוד.

 

עלות שיפוץ בית ישן

הבחירה באדריכל לשיפוץ בית גם תסייע לכם להבין מראש כמה עולה לשפץ בית ישן. חשוב לדעת כי עלות שיפוץ והרחבת בית ישן יכולה להתפרס על טווח מחירים מאוד רחב ממאות אלפי שקלים למיליונים. עלות זו נקבעת לפי פרמטרים שונים, הכוללים בין היתר:

  • היקף עבודות – בכל הקשור לשיפוץ בית עלויות מושפעות מהיקף העבודות, בין אם מדובר בעבודות כלליות או עבודות ממוקדות. היקף עבודות כלליות נקבע בהתאם לגודל הבית ומספר החדרים והקומות שיש בו.
  • סוג עבודות – בעת שיפוץ בית פרטי עלויות משתנות בהתאם לסוג העבודות הנדרשות. למשל עבודות אלו יכולות לכלול החלפת צנרת, שבירת קירות, החלפת ריצוף, החלפת תשתיות חשמל וגופי תאורה, בניית מטבח, הוספת קומה, שיפוץ חדר מדרגות, איטום גג, ועוד
  • מאפייני עבודות – עלות שיפוצים מוכתבת גם ממאפייני העבודות. למשל יש הבדל בין עלויות הוצאות ריצוף ישן והחלפתו בחדש לבין הדבקת ריצוף חדש על גבי ריצוף ישן. כמו כן יש הבדל בעלויות צביעה של קירות חיצוניים או פנימיים, איטום גג ישר או גג רעפים ועוד.
  • חומרי גלם – לחומרי הגלם יש השפעה ישירה על עלות עבודות השיפוץ, כאשר טווח המחירים של החומרים יכול להיות רחב מאוד. למשל יש הבדל בסוג ואיכות הריצוף נבחר, חומרי פרזול, סוג חלונות, סוג עץ לעבודות נגרות, סוג קירות ועוד.
  • היבטים נוספים – יש עוד גורמים המשפיעים על עלויות שיפוץ של בית כמו סוג ומספר עובדי המקצוע, מורכבות העבודות, מצב הנכס, שיפוץ גינה, מועד השיפוץ ועוד.

 

שירותי אדריכל לשיפוץ בית ישן

להזמנת שירות אדריכלי מקצועי לשיפוץ בית ישן ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם משרד אדריכלות ענת האוזר בטלפון 050-3343553 או במייל hauzeranat@gmail.com.