עיצוב פנים וילות

עיצוב פנים וילות

עיצוב פנים לוילות

עיצוב פנים לוילות יוקרה מסופק על ידי משרד האדריכלים של ענת האוזר. זהו עיצוב המבוסס על תכנון קפדני ולוקח בחשבון את החלל והמרחב החיצוני והפנימי של המבנה. תכנון וילות מיועד לספק מענה פרקטי ואסטטי בהתאמה מלאה לדיירי הבית על סגנון חייהם, צרכיהם והעדפותיהם האישיות.

 

שילוב של אדריכלות ועיצוב פנים

היכולת שלנו לספק תחת קורת גג אחת שירותי אדריכלות ועיצוב פנים לוילות, מעניקה לכם יתרונות מהותיים. ראשית, שילוב שירותים אלו מעניק התייחסות לשני היבטי הבניה כבר בשלבי התכנון הראשוניים, ובכך מבטיח תיאום מושלם בין צרכים אדריכליים לצרכי עיצוב פנים. כמו כן, כאדריכלית ענת האוזר נושאת בידע מקצועי מעמיק בכל היבטי הבניה, המספקים ראייה כוללת של כל צרכי המבנה מרמת היסודות ועד לגוון הקירות. כל זאת תוך שיתופי פעולה מלאים עם הלקוח ומתוך הקשבה לצרכיו בהליך מסודר ומאורגן החוסך ממנו הרבה דאגות והתרוצצויות.

 

עיצוב המלביש את הבית

כאמור, אני מספקת עבור וילות שירות מקיף הכולל תכנון אדריכלי ביחד עם עיצוב פנים, המיועד להלבשת ואבזור הבית. סגנון העיצוב המבוקש מותנה בהעדפות אישיות והוא יכול להיות סגנון כפרי, קלאסי, מודרני ועוד. מדובר בהליך מקצועי ומעמיק המורכב ממספר שלבים, בדגש על בחירת ומיקום כל פרט במרחב באופן המעניק לכל חלל ייחודיות משלו, לצד שמירה על קו אחד הנשמר בכל החללים.

 

מרחב מאוזן עם דגש על כל פרט

בעת עיצוב וילות אני שומרת על קו מאוזן והרמוני המקשר בין חללים, מתחמים וחדרים שונים בבית. האיזון נשמר גם בין המרחב החיצוני לפנימי, מקשר ביניהם ויוצר מרחב מעוצב שנוח ונעים לשהות בו. כל זאת, תוך שימת דגש על פרטי הפרטים, איכותם והתאמתם למרחב. בין אם מדובר בחיפוי קיר, מראות כניסה, מעקות למדרגות או ארונות מטבח, כל פריט נבחר בקפידה מבחינת איכותו, חומר הגלם שלו, אופן עיבודו, גווניו וצורתו.

 

לעיצוב פנים וילות

להזמנת שירותי עיצוב פנים לוילות, לקביעת פגישה, קבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם משרדה של ענת האוזר בטלפון 050-3343553 או במייל hauzeranat@gmail.com.